Online marketing

Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu. – Henry Ford

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Kdo chce podnikat, měl by dbát na patřičnou propagaci. Mnoho podnikatelů si myslí, že propagace se udělá sama, ale to je snad jeden z největších omylů. Dnes jsou zákazníci unaveni ze stálé reklamy a nabídek různých akcí a slev. Lidé hledají jistotu a kvalitu, proto se vyplatí mít dobrou propagaci a být v ní i nejlepší. Propagace musí být patřičně zvolena. Měla by mít svůj příběh, být správně načasována a mít patřičný rytmus, z hlediska opakování, aby byla zákazníky pochopena a přijata. Měla by být působivá a přitom pravdivá.

Výběr správné reklamní agentury není snadný, ale vybrat si správně se vyplatí. Její práce musí mít správný zvuk a rytmus, třeba jako kolovrátek. Samotné slovo je velice příjemné na poslech, a je i zcela poetické pro toho, kdo chce zlaté rouno mít, měl by přeci zlaté nitě příst, a na čem jiném, než na kolovrátku. Zadal jsem z legrace toto slovo do vyhledávače a kupodivu mi vyhledávač našel „reklamní agentura Kolovrátok s.r.o.“ 🙂

V dnešní době se část života odehrává na internetu. Lidé utíkají od svých starostí do virtuálního světa, kde mohou být kým chtějí. Zde na ně cílí řady společností, které prostřednictvím webů nabízí své produkty a služby. Je někdy až zoufalé, jak z šedi běžných dní je vidět šeď na tomto tržišti. Podobné slogany, obrázky, fotografie. Pokud chcete zaujmout, musíte vyčuhovat. Jak? Nechejte si udělat vlastní fotografie pro svou propagaci v profesionálním fotostudiu. Tyto fotografie pak mohou být zcela podle vašich představ. Mohou zákazníkům ukazovat co a jak děláte, kde podnikáte, zcela jistě působivé jsou fotografie pracovníků při práci, výrobě a zpracování produktu, jeho balení, expedici, nakládce zboží.

Celá propagace vaší činnosti by měla být patřičně promyšlená, měla by mít správnou marketingovou strategii. Strategii, kde si vy a reklamní agentura řeknete, co je pro vás cílem a společně určíte cestu jak se k cíli dostanete. Je to cesta, kterou když si správně naplánujete, tak vás přivede ke spokojeným zákazníkům a oni vám pak rádi zaplatí.

Henry Ford věřil propagaci tak moc, že by dal poslední dolar, aby mohl prodat své služby. Kolik investujete vy?

Facebook komentáře

Write A Comment