Nezařazené

Skutečně efektivní marketingová databáze!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Otázku, jak získat ty správné kontakty pro efektivní e-mail marketing, si pokládá stále více lidí. Odpovědí je hned několik. Buď můžeme získat informace o firmách či jiných právnických subjektech pracně z internetu, z různých online rejstříků firem, anebo si zaplatit profesionální službu, která vám pomůže vybrat jenom a pouze ty nejlepší společnosti s požadovaným zaměřením a vlastnostmi.

E-mail marketing může být velmi přínosným nástrojem pro rozvoj firmy. Musí se ale dělat s rozumem a používat jen ty nejlepší postupy. Pro usnadnění výběru a oslovení těch správných subjektů mohou skvěle posloužit marketingové databáze firem a společností. Máte pak velkou šanci, že firmy, které si vyberete ke spolupráci, budou to “pravé ořechové” právě pro vás.

Vyberte si vaši cílovou skupinu

Velmi důležité ale je, umět  s daty, které marketingová databáze nabízí, pracovat. Například jedna z nejúspěšnějších firem v této oblasti, Albertina, nabízí více jak 200 kritérií, pomocí kterých si jednoduše vyfiltrujete jenom a pouze tu svou cílovou skupinu, která se nejlépe hodí pro vaše marketingové účely. Databáze firem a institucí Albertina obsahuje více než 2.700 000 podnikatelských subjektů a díky tomu i po důkladném výběru zbývá velmi slušný počet kontaktů k oslovení.

Obrovskou výhodou je možnost ověřit si finanční zdraví firmy a nedostat se tak do problematické spolupráce. Můžete si ověřit roční obrat firmy, to zda firma správně odvádí sociální a zdravotní pojištění či zda není v insolventním řízení a mnohé další. Databáze obsahuje podniky jak z České tak i Slovenské republiky. Pro menší firmy, které působí pouze v určitém regionu, je jistě zajímavá možnost vybrat podle dat z GPS přiřazených ke každé firmě pouze subjekty z jejich oblasti podnikání.

Z hlediska marketingu se jedná o výkonný nástroj, který poskytuje spoustu firemních kontaktů s drahocennými informacemi a jste-li schopni připravit (podle konkrétních informací z databáze) nabídku přímo “na míru”, efektivita navázání nových obchodních příležitostí se výrazně zvýší.

Facebook komentáře

Write A Comment