Jízda s úspěšnými

„Obchod je jako svádění“, tvrdí Jakub z Dynamic Education

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

V mezilidských vztazích platí úplně stejné pravidla jako v obchodních vztazích. Protože nakonec vždy jednáme s člověkem… Obchod byl, je a bude o lidech i v dnešní digitalizované době.

Interakce mezi lidmi a dynamikou vztahů se zabýval i minulý rozhovor s propagátorem Socioniky – Martinem Másilkem.

Dnes vezmeme vztahy a jejich udržování z jiného úhlu. Podíváme se na ně pohledem odborníka na oslovování žen a navazování kontaktů, které je klíčové pro každou fázi vašeho obchodu.

Říkáte si, jak souvisí oslovování žen s prodejem? Více, než se zdá. Jde o překonání komfortní zóny a překonání strachu z odmítnutí. Když někdo odmítne náš produkt nebo nabídku, můžeme se odosobnit. Ovšem když někdo odmítne pozvání na rande nebo schůzku, tak je to více „rána“ do živého.

Proč dnes muži ženy neoslovují, ale raději brouzdají po seznamkách/facebooku? Vytrácí se u mužů „lovecký“ pud?

Mnoho obchodníků nerado dělá přímé oslovení a cold calls. Snaží se tomu vyhnout pomocí různých praktik. Často je to kvůli strachu z odmítnutí a slovu NE. Ovšem NE k obchodu neodmyslitelně patří.

Zajímá vás, jak souvisí s obchodem oslovování žen na ulici a co je to sociální dynamika? Více ve videu s Jakubem…

Facebook komentáře

Comments are closed.