Sponzorování

3 tipy, jak získat 3 lidi do byznysu za 1 den!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Vše, co si člověk dokáže představit, je možné. Vše začíná v hlavě a není problém za jediný den získat do byznysu i více lidí bez toho, abyste je dlouhodobě znali. Můžete je klidně poznat ten den. JAK?

Pojďme na to 😉

 

1) Víra

Bez toho, abyste tomu věřili, to není možné. Vesmír vám přitáhne vše, co OPRAVDU chcete. Už Paulo Coelho napsal, že celý vesmír se spojí na to, aby uskutečnil váš sen. Tak sněte.

Jak uvěřit v praxi?
Je to jednoduché. Všichni, kdo se pohybují v oboru déle, o tom už slyšeli => PRAVIDLO PRŮMĚRU.

Oslov 10 lidí => 7 lidí bude mít zájem se dozvědět více => 5 lidí si na tebe udělá čas => 3 budou mít zájem => kolik lidí začne záleží na kombinaci jak moc dobrý jsi a štěstí.

 

2) Cvičení dokonalý parťák

VŠICHNI lidé, které osobně mentoruji, tohle cvičení musí povinně mít, jinak nemám zájem pokračovat v jejich vedení. Tohle je pro mě stěžejní praktické cvičení pro jejich úspěch v rámci budování sítí.

1. Hodně lidí chce peníze.
2. Tak jim dám 20 Kč.
Splnil jsem jejich požadavek?
ANO!

1. Všichni chtějí cestovat.
2. Koupím jim lístek na MHD.
Splnil jsem jejich požadavek?
ANO!

Takhle má většina lidí nastavené co chce a pak se diví, když to dostane. Cíle musí být specifické právě proto je toto cvičení stěžejní.

Cvičení dokonalý parťák je o tom, že si na papír napíšete, jak by měl vypadat VÁŠ dokonalý člověk do byznysu. Když totiž nemáte definované, jak bude vypadat váš dokonalý parťák, tak jak ho můžete poznat?!

Je důležité mít pořadí sestaveno podle důležitosti, od toho, co je pro vás nejdůležitější.

 

Jste můj dokonalý parťák?!

  1. Chce změnit svůj život.
  2. Povahový profil je primárně cholerik s menší částí sangvinika.
  3. Má už osvojené základní obchodní dovednosti.

 

3) Close

Nebudu tady předávat svou closovací formuli. Té si až moc cením a zadarmo byste si jí nevážili. Přesto jsou věci, které mohou zvýšit ZÁSADNÍM způsobem VÁŠ výsledek v rámci recrutingu.

1) Ptejte se po prezentaci na POCITY. Emoce dělají byznys, né logika

2) 3-way-call (Trojsměrný hovor)

Tohle je jedna z nejzásadnějších věcí, co jsem se naučil od mých upline v Organo Gold (Holton Buggs 1.000.000/denně. Elgie Young 1.000.000/měsíčně. Thomas Carter 200.000/měsíc.) Dělá se to běžně i v jiných společnostech, přesto jsou lidé, co to pořád přecházejí.

Propojte člověka s někým z vašeho týmu, aby slyšel referenci JAK probíhá spolupráce. Kolik někdo vydělal. Vyslechl si příběh. Poznal další lidi a cítil se více zainteresovaný.

 3) Upozorněte člověka, jak to bude dále probíhat.

Dneska jsi slyšel prezentaci.
Zítra uděláme 3WC.
Pozítří budu chtít rozhodnutí ANO – platíme / NE nejdu do toho. Dva dny po prezentaci by člověk měl říct své stanovisko.
Pokud chce více času, OZNAMTE mu, že to berete jako aktuální „NE“ a ať se vám ozve klidně později, a běžte dál.

 

„Close, neboli uzavření člověka, znamená získat jeho rozhodnutí
a ne ho dostat do byznysu.“

Michal Mikulášek – první český Network Marketingový Profesionál

 

Chcete další tipy ohledně Network Marketingu?!

Stáhněte si z mého webu e-book, jako už 500 lidí před váma, a udělejte první krok k úspěchu.

Brzo můžete očekávat další RADY a TIPY na váš email, jak se stát také Network Marketingovým PROFESIONÁLEM, které jsem získal za více než 2 roky úspěšného podnikání v tomto odvětví.

Zažijte SOMETHING NEW!

Facebook komentáře

3 komentáře

  1. Zajímalo by mě, jakým právem se Michal Mikulášek nazývá první český Network Marketingový Profesionál. Pokud znáte někdo jména Aleš Buksa (hlavní leader LR ČR) nebo Roman Hassmann (hlavní leader Amway ČR), tak mi možná dáte za pravdu. Tito dva pánové se mohou nazývat profesionálové network marketingu v ČR a patří k těm prvním, protože začali možná ještě dříve než se Mikulášek vůbec narodil …

    • Pane Františku,
      nevím o tom, že by se tak pan Buksa ani Hassmann nazýval viz. komentář výše. Právě proto jsem tento název začal využívat.
      Pan Buksa si říká dealer například 😉 Já si říkám takhle 🙂 Určitě měli v tomto odvětví velký úspěch dříve, než jsem pořádně začal vnímat tento svět a obě kapacity respektuji.

      • Michale, každému, kdo „nebyl za zelena utržen“, je jasné, že „první český Network Marketingový profesionál“, je jen „obchodní“ název – bohužel navíc klamavý. Nejsi rozhodně první, a s tím profesionálem to je dost podobné. Ale pro mne za mne – říkej si jak chceš. Buduješ svůj brand a mladí ti to možná i věří…

Write A Comment