Osobní rozvoj

3 zásady úspěšné komunikace

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Multi level marketing je o lidech a práci s lidmi. Z tohoto důvodu je pro úspěch v multi level marketingu důležité zvládnou komunikaci s lidmi. Jaké jsou zásady komunikace, jak zaujmout posluchače, jak vést správně rozhovor, jak získat sympatie, jak zjistit co si váš prospekt myslí, na co si dát pozor? To jsou všechno věci, na kterých je postaven váš úspěch v multi level marketingu. Dodržováním několika zásad komunikace, se může váš byznys posunout na novou úroveň.

Pojďme se podívat na tři zásady úspěšné komunikace. Nejsou to zdaleka všechny zásady komunikace, ani to nemusejí být ty nejdůležitější zásady úspěšné komunikace. Jsou to zásady úspěšné komunikace, které vám dají výborné základy vašeho dalšího úspěchu. S přibývajícími zkušenostmi si uvědomíte další faktory, které ovlivňují váš úspěch v komunikaci.

Zásady úspěšné komunikace

1. zásada úspěšné komunikace – buďte výborným posluchačem

Naslouchejte tomu, co váš protějšek říká. Jen nasloucháním zjistíte co, ho opravdu zajímá a jaký má důvod si poslechnout vaši prezentaci, co tento člověk hledá. Pokud jej nepustíte ke slovu, tak můžete propásnout možnost získat jeho sympatie.

Multi level marketing může nabídnout mnoho věcí. Znáte také svůj důvod proč, jste využili obchodní příležitosti multi level marketingu. Není automatické, že všichni lidé hledají v multi level marketingu to co vy. Dejte jim možnost vyjádřit své pocity a touhy. Když je znáte, není nic jednoduššího, než obrátit prezentaci na tyto touhy.

2. zásada úspěšné komunikace – lidé se nejvíce zajímají o sebe

Lidé jsou naprogramovaní do sebe. Zajímají se ze všeho nejvíce o sebe. Je to logické, protože sami se sebou tráví nejvíce času. Využijte tohoto faktu.

Když představujete svou obchodní příležitost, tak říkejte lidem, co jim to přinese, jaké získají výhody. Oni nechtějí slyšet, že vám to přineslo to a to. Oni chtějí slyšet, co získají oni.

Jak říct jednu větu dvěma způsoby

„Tím se zvýšil můj příjem…“ nebo „Tím se zvýší váš příjem…“

Jenom tato malá změna, může udělat velký rozdíl v celkovém výsledku vaší prezentace.

3. zásada úspěšné komunikace – naučte se „správně“ odpovídat na otázky

V rozhovoru vám budou lidé pokládat otázky, to je naprosto normální stav. Časem zjistíte, že je několik otázek, které se opakují stále dokola, pravděpodobně jste také některou z nich položili, když jste se setkali s prezentací obchodního plánu.

Na tyto otázky, s trochou tréninku, není problém odpovědět. Přesto se vždy po položení otázky na chvíli odmlčte, ať váš posluchač vidí, že nad jeho otázkou přemýšlíte a je pro vás důležitá. Pokud ihned vypálíte odpověď, tak posluchač získá dojem, že vše umíte nazpaměť a co řekne on, není důležité.

Naučte se také odpovídat na otázky otázkami. Ten, kdo pokládá otázky, ten vede a směřuje rozhovor. Ať vám prospekt sám řekne z čeho má strach a proč, některé otázky pokládá.

Tyto tři zásady komunikace nemusíte využívat jen v multi level marketingu, ale také v soukromém životě nebo v jakémkoliv jiném rozhovoru, který kdy povedete. Stálým opakováním získáte pevnou půdu pod nohama a objevíte také další zásady komunikace, které vás posunou zase o kus dál na vaší cestě k úspěchu.

Stále hledejte kousky mozaiky, které zlepší vaši komunikaci s lidmi. Nikdy nepřestávejte hledat možnosti, jak se zlepšit. Úspěch v multi level marketingu je založen na drobných detailech, které tvoří jeden velký úspěšný celek.

S vírou ve váš úspěch Petr Novák, www.petrnovak.eu

Facebook komentáře

Write A Comment