Kontaktování

6, slovy šest, smrtelných chyb při oslovení

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Za celou dobu, co jsem v mlm, jsem oslovil spoustu lidí a taky jsem dostal spoustu nabídek. Pojďme se spolu podívat na nejčastější chyby, kterých se lidé dopouštějí v oslovení.

Chyba číslo 1:  Mám pro tebe skvělý byznys, mám pro tebe perfektní mlm, chtěl bych ti ukázat jak můžeš zbohatnout. Představte si, že vůbec nemáte žádné zkušenosti s podnikáním a Váš kamarád přijde za Vámi a na Vás spustí tyto fráze. Co Vás napadne? Kde mu vymyli hlavu, tak ať mi ukáže jak je bohatej, ten borec je zdravej na gumoléčbu ( přetáhnutí obuškem). Důležitá je přirozenost , pokud člověk hned změní chování, pro okolí se stává divným a podezřelým a nedůvěryhodným.

Chyba číslo 2: Přemlouvání a doprošování. Nemáš zájem si přivydělat, nechceš si poslechnout mou nabídku? Známej Vám řekne NE a dotyčnej se teď začíná ptát, proč nechceš a začne ho přemlouvat a obhajovat se, tím zájemce dostane do negativní emoční roviny a dílo dokonáno jest. Lidé pokládají špatné otázky.

Chyba číslo 3: Slovní průjem. Nováček se rozhodl, že zájemce přišel znásilnit informacemi. Začne horlivě vykládat o své příležitosti a pálí jeden argument a informaci za sebou a myslí si, jak mu to jde. Po vyčerpávajících 10 minutách se zeptá, máš zájem? Borec nic nepochopil a říká ne. Proč? Zjistili jste, co by ten člověk chtěl, co ho motivuje , co hledá? Asi ne. Není důležité co by dělal, ale proč by to dělal! Teď Vás napadá otázka a jak to mám teda udělat?

Chyba číslo 4: Blekota mekota. Jen málo lidí si uvědomuje, že člověk vnímá 7% slova, 42% neverbální komunikaci a kolem 51% intonaci ( hlas, barva, síla, hloubka). Udělejte test který Vás bude mile šokovat. Udělejte nahrávku představení Vašeho podnikání Vašich lidí a pak si ji pusťe na videu a vypněte zvuk a dívejte se pouze na neverbální komunikaci co vyzařuje kolega, který nabízí příležitost. Pak si to pusťte ješte jednou, vypněte obraz a vnímejte pouze intonaci, chvění v hlase, zájem, zapálení. Tyto věcí vnímáme automaticky, ale nepřemýšlíme o nich, pak si položte otázku na kolik % jsou důležitá slova ? V telefonu jsou slova 12% a intonace 88%.

Chyba číslo 5: Oslovení na facebooku, nebo mailem. Lidé se bojí mluvit a stydí se. Oslovují prostřednictvím facebooku, kde pošlou celou nabídku s referenčními linky (odkazy), zkouší štestí, ano, pár lidí zaregistrují, ale nikdy nebudou úspěšní!!! Tato taktika je nejmíň efektivní a vlastně říká: Nemyslím to moc vážně nebo nejsem natolik přesvědčený, že by to mohlo vyjít a tak třeba se někdo chytne, pač kdybych tomu věřil, tak to rád předám dalším lidem. Pokud Vás někdo zaregistroval, ukázal Vám v praxi telefonát, nebo Vám ukázal konferenční hovor?

Smrtelná chyba číslo 6: Dezinformace. Jako v pohádce S čerty nejsou žerty, kde se ptá čert Janek „a co se na té vojně vlastné dělá?“ Co by se tam jako dělalo. Jsou tam samé přehlídky parády a HLAVNĚ peníze. Lidé jim představí růžovou budoucnost, kde zaregistruje jen pár lidí, zbohatne a je to strašně lehký.  Ne, mlm je skvělá výzva, ale patří mezi nejtvrdší práce na světě. MLM se může živit asi maximálně 1% lidí v naší republice. Jen díky tomu, aby lidé mohli někoho zaregistrovat a doufají, že ten člověk bude dělat za něho. Pak ti lidé, co to myslí vážně, se diví, že v týmu je aktivních pár lidí, protože většina slibuje peníze za nic, a tak nic nedělají, jen aby nováčka nevylekali. Hlavně registrace zdarma, on se regne a pak se na něj vrhnou všichni jak supi a říkají kup kup kup kup kup. Lidé vytvoří lidem pohádku a pak na ně tlačí, že nic nedělají, neoslovují a nevzdělávají se ano, ale čí je to chyba, kdo jim na začátku ukázal pohádku o bohatství a slávě za skoro nic nedělání?

Spoustu lidí začíná. Nevadí jim, že nemají velké zkušenosti a neuspějí, ale nováček si bude vážit sponzora jen tehdy, když mu ukáže tyto věci v praxi, bez ohledu na výsledek! Nebo mu řeknete, víš já to neumím, to je tvůj problém, bojuj. Každej se to musí naučít, a aby to uměl, potřebuje slyšet hodněkrát NE. Jste ochotni podstoupit toto riziko ? Ne, většině ne, jen se jim líbí článek, který je trochu namotivuje, ale přes 80% na to nechce mít. Máte opravdu sponzora, nebo upline na koho se můžete obrátit a tyto věci Vás naučí, nebo máte pocit, že Vás jen zaregistroval, aby na Vás vydělal a jste mu jedno. Položte si otázku, jaký význam (přidanou hodnotu) má můj sponzor pro mne, který mne zaregistroval?

Jaký význam mám pro lidi, který registruji (jsem ochoten jím ukázat věci v praxi)? Kdo řekne, že to neumí, tak proč se registroval, protože tyto věci, aby uspěl, musí dělat sám. Upřímné odpovědí na tyto otázky Vám ukáži, jaký máte potenciál na úspěch.

Mějte se a smějte se milí čtenáři……

Facebook komentáře

1 Comment

Write A Comment