Osobní rozvoj

Co je to momentum v MLM, jak ho vytvořit a udržet

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Abyste mohli být úspěšní v MLM, potřebujete si díky každodenní nepřetržité akci vytvořit momentum, které vystřelí váš byznys ke hvězdám. Mnoho lidí věří, že mohou dosáhnout úspěchu při minimální akci. Při minimálním úsilí získáte žádné nebo minimální výsledky. Oproti tomu vám masivní akce pomůže vybudovat momentum, které vám přinese také masivní výsledky.

Co je to momentum v MLM?

Momentum je sled akcí, které neustále opakujete po určité časové období, abyste dosáhli opakovaných výsledků. To znamená akce, které jste provedli minulý měsíc, ovlivňují pákově výsledky dnešní. Momentum je závislé na neustálé akci po dlouhý časový úsek.

Momentum vytvoříte tak, že si osvojíte nové návyky, kterých se budete držet nejméně po dobu 30 dní a více. Když začnete vytvářet momentum budete chtít přirozeně stavět na této vlně úspěchu a pokračovat v dalších akcích nebo je dokonce zintenzivňovat. Momentum může být jak krátkodobé tak i dlouhodobé, ale klíčem je zůstat v akci tak dlouho, dokud neuvidíte trvalý růst.

Jak si udržet momentum?

Pokud blogujete, vytváříte obsah pro články nebo videa, prospektujete a rekrutujete – dělejte to minimálně po dobu 30 dnů, pokud chcete vidět hmatatelný úspěch. Ikdyž se to může zdát monotóní a nudné, vytrvejte a nevzdávejte se jen proto, že nevidíte okamžité výsledky. Stanovte si cíl a zmapujte každodenní akční kroky, které vás dovedou až k jeho uskutečnění. Poté si dejte klapky na oči a jeďte podle vašeho plánu. Jinak ztrácíte čas a zabíjíte každé potencionální momentum, které se vytváří ve vaší organizaci.

Takto zabijete momentum velice rychle

Nejspolehlivější způsob, jak zabít momentum je, vzdát se předtím než se dostaví požadované výsledky. Problém většiny networkerů tkví v tom, že pokud se nedostaví rychlé výsledky, začnou ihned dělat něco jiného.

Proto nezkoumejte vaše výsledky každých pár dní a nenastavujte si nerealistická očekávání pro váš byznys. Úspěch je proces a vyžaduje čas. Je snadné porovnávat sebe  samotného s úspěchem druhých, ale mějte na paměti, že každý začíná na jiné startovací čáře. Ostatní lidé mohou mít v porovnání s vámi více či méně zdrojů, času, peněz, podpory a zkušeností. Nenechte se „polapit“ výsledky druhých, ale držte se svého plánu hry.

Být vytrvalý po dobu sedmi dnů a přitom být ve stresu z toho, že ještě nemám 50 registrací, je nereálné. Proto se zavažte, že budete následovat denní plán, stanovte si reálné cíle a aktivně prospektujte alespoň po dobu 30 dní. Pak si opláchněte obličej a další měsíc projděte tou samou rutinou. Váš byznys začne růst a vsadím se s vámi, že takto dosažené výsledky předčí i vaše očekávání.

Jan Furiš

Skype: jan.furis

Email: jan.furis@multilevel-marketing.cz

Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.

Facebook komentáře

2 komentáře

  1. Tohle je to nejpodstatnější na začátku podnikání v MLM, zažila jsem to osobně, ani to nebylo v takové intenzívní míře jako píše Jan:-))ale výsledky se i tak začaly dostavovat, jen bych měla přidat na tempu! divím se, že tady nejsou žádné příspěvky, možná to jiným funguje jinak – jestli ano, tak se s náma podělte!!!

  2. Taky souhlasím. Ne každý se ztotožní s tím, že pokud chci vést úspěšný podnik – ať už jde o jakoukoliv branži – musím nejdříve udělat dost velký balík práce, ze kterého pak ale můžu profitovat. Nikdo neví jak velký ten balík je – lidi to rošku děsí – a nikdo neví, jak dlouho jej bude muset stavět. Ale je to jako učit dítě chodit – každém uto jde jinak rychle, každý je jinak šikovný, někdo se hroutí a zkusí jinde a stojí zase před tím velkým balíkem a proto to nikam nedotáhne. Nejlepší je se vykašlat na velikost toho balíku, prostě se postavit a krok za krokem tak dlouho, až nám naše mimi chodí samo 🙂

Write A Comment