Nezařazené

E-mailing – oslovte tisíce lidí

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Asi každý podnikatel by chtěl obeznámit se svými produkty nebo službami co nejvíce potenciálních zákazníků, a to za co nejnižší cenu. E-mailová komunikace to umožňuje a během okamžiku se o vás dozví tisíce lidí. Podle toho, kolik e-mailů odešlete. Bližší informace o e-mailingu se dozvíte v tomto článku.

Co je to e-mailing

Jedná se o způsob propagace produktů nebo služeb formou hromadného odesílání elektronické pošty potenciálním zákazníkům. Jedná se o rychlý a snadný způsob marketingu. Efektivnost většinou není tak vysoká jako používání placené reklamy jako například AdWords, ale i tímto způsobem je možné získat zákazníky. A hlavně dokážete během okamžiku oslovit tisíce lidí za málo peněz.

Jde o reklamu ve formě e-mailu, a pokud chcete lidi zaujmout, e-mail by měl být jednoduchý, jasný, výstižný a zajímavý. V první řadě by měl už zaujmout samotný název, aby si potenciální zákazník e-mail vůbec otevřel a dostal se k samotnému obsahu.

Často se svádí polemika o legálnosti e-mailingu. Ne každý ví, jak se může pomocí elektronické pošty propagovat, protože i tady platí zákony. Když je neznáte, může se stát, že vaše e-maily budou hodnoceny jako spamy a to nemusí dobře dopadnout. Proto si legálnost e-mailingu přiblížíme v následujících řádcích.

Legálnost e-mailingu

Svou reklamu nemůžete posílat e-mailem jen tak komukoliv, protože se může jednat o spam, což je nelegální forma propagace. Určitě jste se také setkali se zprávami typu, že jste vyhráli v loterii a máte odeslat své osobní údaje. Jedná se o nelegální formu posílání e-mailů, proti níž můžete jen těžko bojovat, protože odesílatel je většinou ze zahraničí a jen těžko můžete zjistit, o koho se jedná.

Ale pokud posíláte e-maily bez souhlasu příjemce, například o novinkách ve svém obchodě, je snadné zjistit odesílatele, a po nahlášení spamu můžete dostat mastnou pokutu. Možná vás nahlásí jeden ze sta, ale to už úřady nebude zajímat.

Aby bylo vše v rámci zákonnosti, vaši potenciální zákazníci musí souhlasit, že jim budete posílat elektronickou poštu. Často se používá zaškrtávací políčko, se souhlasem, při registraci. Také je možné umístit na hlavní stránku kolonku, kde potenciální zákazník vloží svůj mail, pokud chce dostávat novinky ze stránky.

Jak oslovit tisíce lidí

Pár řádků výše byl zmíněn první způsob, tedy vy si budete dělat seznam e-mailových adres a pak jim budete posílat propagační e-maily. Samozřejmě, pouze seznam těch adres lidí, kteří souhlasili se zasíláním elektronické pošty.

Druhý způsob je jednodušší a můžete oslovit více potenciálních zákazníků, ale také je trochu nákladnější. Jde o to, že využijete služby jiné firmy, která má seznam velkého množství registrovaných e-mailových adres.

PS: Naučte se, jak chytře používat email marketing pro Váš byznys a už nikdy více nebudete trpět na nedostatek kontaktů. Klikněte zde pro více informací.

Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.

Facebook komentáře

Write A Comment