Seriály

Email Marketing prakticky: Strategie emailingu na blogu multilevel-marketing.cz

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Seznam emailových adres – zlatý důl pro toho, kdo ho vlastní a umí správně používat. V tomto seriálu vás krok za krokem naučím, jak budovat vlastní emailovou databázi. V sedmi příspěvcích vám takřka v přímém přenosu ukáži, jak implementuji email marketing na tento blog. Získáte jedinečnou šanci dívat se mi při práci přes rameno a čerpat z toho, co jsem do této doby o email marketingu naučil.

Díl 2. Strategie emailingu na blogu multilevel-marketing.cz

Email marketing má několik podob. Hlavní gro by však mělo být vždy v doručování hodnotného obsahu. Ať už ve formě pravidelného newsletteru, e-zinu nebo emailového seriálu.

Pro tento blog jsem zvolil emailing ve formě newsletteru. Každý čtenář blogu, který se do newsletteru zaregistruje získá hodnotný ebook zdarma jako dárek za registraci (prozradím zatím jen tolik, že se ebook týká efektivního rekrutování).

Další výhodou registrace pro čtenáře je, že mu neuteče žádný obsah, který bude na blogu zveřejněn. Pokaždé, když nějaký z autorů napíše článek, získá ho registrovaný čtenář pohodlně na svůj email. Obsah se bude emailem automaticky odesílat vždy na konci dne, ve kterém bude na tomto blogu zveřejněn. Pokud např. v jednom dni vyjdou tři články, dostanete je večer pohodlně v jednom emailu do vaší emailové schránky.

Protože mi chodí spoustu emailů ohledně podnikání v MLM a odesílatelé mají vždy radost, když jim pošlu nějaký hodnotný materiál k tématu, rozhodl jsem se následovně: Každý měsíc budu sdílet prostřednictvím emailu s registrovanými čtenáři hodnotné informace ve formě ebooků, zvláštních zpráv, interaktivních kurzů k tématu multi-level marketing. Většina těchto materiálů bude zdarma. Naleznete v nich pouze praktické informace, které vám pomohou v budování vašeho MLM podnikání.

Kromě výhod pro samotné příjemce emailů, tedy vás, skýtá email marketing řadu výhod také pro redakci blogu.

  • Email marketing je efektivní způsob komunikace: Díky emailingu má odesílatel jistotu, že si odeslané poselství vždy nalezne svého příjemce a vy, že dostanete čerstvé články přímo na váš email, aniž by vám něco uteklo.
  • Email marketing podporuje referenční návštěvnost: Pokaždé, když vám přijde email s novými články a vy na ně kliknete pro jejich přečtení, započítáte se do návštěvnosti blogu.
  • Email marketing jako efektivní způsob monetizace: Pokaždé, když vám doporučíme nějaký placený produkt a vy si ho zakoupíte, blog vydělává.
  • Email marketing jako nástroj pro budování důvěry: Pokaždé, když vám zašleme hodnotné informace nebo přínosný dárek zdarma, zvyšujeme vaší důvěru v nás.

Tolik ke strategii email marketingu na blogu multilevel-marketing.cz. Zítra se podíváme, jak vzbudit zájem čtenářů, aby se registrovali do newsletteru. V několika krocích vám na konkrétním příkladu ukáži, jak se vytváří pobídka, v tomto případě hodnotný ebook, který získá zdarma každý, kdo se registruje do newsletteru na tomto blogu.

Po celou dobu „experimentu“ jsem otevřen Vašim dotazům, komentářům, postřehům a samozřejmě i radám :-) zde v komentářích pod příspěvky.

← Předchozí díl: Co je to ten emailing? 

→ Jak vytvořit lákavou pobídku pro registraci do emailového seznamu

Jan Furiš

Skype: jan.furis

Email: jan.furis@multilevel-marketing.cz

Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.

Facebook komentáře

Write A Comment