Nezařazené

Jak na nový profil Timeline na sociální síti Facebook a jeho využití pro podnikání, část II.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

V druhém díle našeho miniseriálu „Jak na nový profil Timeline na sociální síti Facebook a jeho využití pro podnikání“ se podíváme zblízka na pět nástrojů zvyšující konverzi na Vašem profilu.

Kvalitní obsah je klíčem k úspěchu

Příspěvky, které utváří celkový příběh Vašeho byznysu, jsou jádrem profilu Timeline. Proto vytvářejte vysoce kvalitní obsah a zároveň využívejte možnosti Vašeho profilu na maximum. Zájem návštěvníků zvýšíte tím, že uveřejníte zajímavý příspěvek, položíte otázku, nasdílíte foto, video nebo užitečné linky.

  • Inspirujte Vaše návštěvníky, aby sdíleli Váš obsah s ostatními – vytvářejte virální zprávy.
  • Vkládejte do příspěvků fotografie – vzbudíte tak větší zájem návštěvníků o Váš post.
  • Při sdílení videí zvolte funkci „nastavit jako důležité“ – tím docílíte, že video bude větší než obvykle a návštěvníci ho shlédnou přímo na Vašem profilu místo toho, aby ho otvírali v novém okně a opustili tak Vaší stránku.
Screenshot profilu blogu Multilevel-Marketing.cz na Facebooku

5 nástrojů pro zvýšení konverze

1) Aplikace 

Jak už jste se dověděli v prvním díle našeho miniseriálu, mají aplikace své místo vpravo nahoře pod „úvodním fotem“ Vašeho profilu. Tam vedle „Fotek“, počtů „To se mi líbí“ a např. „Map“ můžete přidávat libovolné aplikace. Každá aplikace je symbolizovaná miniaturou. Pro co největší konverzi by měla vyzývat návštěvníky k akci jasným sdělením (např. „KLIKNI ZDE“, „DEJ LIKE“, apod.). Každý z vás si může takovou miniaturu vytvořit dle libosti. Kliknutím na miniaturu se návštěvníci dostávají k samotné aplikaci.

  • Používejte aplikace na získávání leadů (relevantních kontaktů).
  • Používejte aplikace k propagaci Vašich událostí (např. webináře, meetingy, atd.).
  • Používejte aplikace pro propagaci Vaší soutěže.
  • Používejte aplikace pro prodej Vašich produktů.

2) Připnout nahoru

Jak už jsem psal v prvním díle této minisérie, je funkce „připnout nahoru“ jedním z nejlepších řešení pro marketing na sociálních sítích. Nasměrujte návštěvníky tam, kde je chcete mít. Připněte příspěvek s jasnou výzvou k akci (např. „Objednejte do 30.6. produkt XY a získejte slevu 20%“) včetně linku např. na Váš eshop na samý začátek profilu a budete mít jistotu, že sdělení každý uvidí.

  • Využívejte pákového efektu na profilu Timeline – pokud např. rozbíháte soutěž, vytvořte příspěvek o této soutěži a „připněte ho nahoru“. Zároveň propagujte Vaší soutěž s pomocí sdělení v miniatuře příslušné soutěžní aplikace. Tím se Vaše sdělení objeví na dvou prominentních místech Vašeho profilu najednou.

3) Nastavit jako důležité

Vyzdvihněte důležité příspěvky s pomocí funkce „nastavit jako důležité“. Zároveň projděte všechny příspěvky na časové ose a eliminujte  ty nerelevatní a negativní tím, že je smažete.

4) Významné události

Pochlubte se návštěvníkům Vašeho profilu, kdy jste začali podnikat, kolik máte spokojených klientů nebo jakého počtu fanoušků jste dosáhli. Využívejte „významné události“ ke zviditelnění Vašich úspěchů a podnikatelského růstu.

5) Soukromé zprávy

Na profilu Timeline máte možnost individuálně oslovit každého Vašeho fanouška zasláním soukromé zprávy.

  • Soukromou zprávu odešlete v případě negativního komentáře fanouška pod Vaším příspěvkem – můžete prodiskutovat jeho obavy na soukromé a diskrétní úrovni a zabránit tak šíření negativního obsahu na Vašem profilu.
  • Podpořte fanoušky, aby i oni na Váš podnět (např. soukromá anketa) odeslali soukromou zprávu a získejte tak cenné informace pro budování Vašeho podnikání.
  • Udržujte pozitivní PR – poproste věrné fanoušky nebo spokojené zákazníky prostřednictvím soukromé zprávy, aby napsali a poté sdíleli krátký pozitivní ohlas (včetně linku na Váš profil) o Vás na jejich profilu.
Teď, když už víte jak na nový profil Timeline, propagujte své podnikání jako nikdy před tím! Podělte se s ostatními o Vaše zkušenosti v komentářích zde pod příspěvkem. Jo a abych nezapomněl, staňte se fanouškem naší stránky Multilevel-Marketing.cz na Facebooku.

Facebook komentáře

Write A Comment