Nezařazené

Jak (ne)prezentovat MLM příležitost EMAILEM

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Určitě jste již dostali nějaký email od cizího člověka, kde byl odkaz na tu zaručeně nejlepší MLM příležitost. A dost možná, že takové emaily i sami rozesíláte… V tomto příspěvku vám ukáži, jaké druhy mailingů rozlišujeme a jak správně využívat email pro šíření byznysu.

Emailing v síťovém marketingu bývá velmi často podceňován, ale i také špatně chápán jako užitečný obchodní nástroj. Jeho nejčastější a bohužel negativní forma je SPAM. Zde uvádím jeden čerstvý email, který mi včera přišel a protože je od člověka, kterého neznám, dal by se označit za SPAM. Jméno nabízené MLM společnosti jsem v textu označil jako „název MLM společnosti“.

Předmět: Recept na finanční pohodu …

Informace „za milión“ …Přeji pěkný den …Nedávno se ke mě dostala zajímavá informace …… zaujala mě, využil jsem ji … a dnes nelituji . Předávám tedy tu informaci i svým známým …… a lidem, kteří si uvědomují sílu MLM 🙂 Znáte slovo název MLM společnosti ? Už pár měsíců se mi moc líbí …Potřebujete zvýšit finanční příjem ? Chcete se zbavit všech dluhů ? Bylo by lepší místo stresu zažívat finanční pohodu ? Líbilo by se Vám vlastní bydlení či cestování po světě ?A nechybí Vám ochota něco pro to udělat ?

… a tak dále

SPAM je velmi neefektivní, protože na něj nikdo nereaguje a 90% končí v koši. SPAM je také nezákonný. Chcete-li se vyhnout SPAMU, nikdy nerozesílejte hromadně nebo jednotlivě emaily s různými nabídkami lidem, které neznáte nebo Vám k tomu nedali svolení.

Další formou mailingu je osobní email s nabídkou, kterou posílám přátelům, kolegům, obchodním partnerům, prostě lidem, které znám. Osobní mailing využívám tehdy, nemohu-li se s dotyčným člověkem, kterému chci nabídnout příležitost, setkat osobně.

Výstupem osobního mailingu by měla být na jeho konci jasná akce jako např. registrace na webu, domluvení živé schůzky, skype /telefonní hovor nebo účast na webináři pro shlédnutí plnohodnotné prezentace vaší příležitosti. Níže přikládám ukázku mého osobního emailu, který jsem nedávno poslal jednomu kolegovy, se kterým jsem v kontaktu přes internet.

Dobrý den Tomáši,

nebudu chodit kolem horké kaše. Před pár dny jsem začal propagovat online projekt s velkým potenciálem Revoluční marketing. Jedná se o víceúrovňový affiliate program jehož produktem je vzdělávání pro networkery. Zde přikládám rozhovor s autorem projektu panem Černotou: http://www.multilevel-marketing.cz/rozhovory/rozhovor-pro-vetsinu-lidi-je-jedinym-resenim-sitovy-marketing-rika-podnikatel-jiri-cernota/ Pokud se rozhodnete projekt propagovat, dám Vám k dispozici tento virální ebook, kam si budete moci vložit své affiliate linky a volně propagovat. Ebook je hodně hodnotný a Vaše databáze ho určitě uvítá http://www.multilevel-marketing.cz/mnohonasobne-proudy-prijmu-v-mlm-e-book-ke-stazeni-zdarma/

Jak vidíte, email je napsán přímočaře s jasným sdělením. Mým úkolem bylo zjistit, zda pan Tomáš má zájem o spolupráci či nikoliv. Nic víc, nic míň.

Osobní email se jmenuje osobní od toho, že se nejedná o zkopírovanou zprávu a stokrát rozeslanou, kdy akorát změníte jména příjemců. Osobní emaily moc nerozesílám, ale když už, tak píšu každému příjemci individuální zprávu podle toho, jaký s ním mám vybudovaný vztah. Jinak komunikuji s člověkem, který má s byznysem zkušenosti, jinak s člověkem, který o této oblasti, nic neví.

Třetí a zároveň tou nejefektivnější formou je emailový/databázový marketing, kdy vyměňujete určitou hodnotu např e-book, PDF zprávu za emailovou adresu a tvoříte si tak databázi emailů.

Této databázi pak můžete zcela legálně zaslat nabídku. Vždy se však snažte, aby prezentace nabídky poskytovala dostatečnou hodnotu pro čtenáře. Čtenářův čas je stejně cenný jako ten váš a má-li ho věnovat čtení vašeho emailu, tak ať mu to za to stojí!

Facebook komentáře

Write A Comment