Nezařazené

Jak správně ukázat marketingový plán

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Když jsem začínal s mlm, tak jsem hledal způsob, jak ukázat, co nejlepší plán, po kterém by se registrovalo do mého byznysu, co nejvíce lidí. Hledal jsem na internetu nahrané plány, sledoval jsem plány jiných společností, snažil jsem se napodobit svého uplina. Stále se mě nedařilo dosáhnout výsledků, po kterých jsem toužil.

Ze začátku mé plány vypadaly jako přednášky. Byly ohraničené na 45 minut, jako ve škole. Obsahovaly všechny podstatné body. Prostě jako ve škole podle osnov. Snažil jsem se. Měl jsem naučené ukázkové plány slovo od slova. Přes veškerou mou snahu, zůstávali prospekti naprosto chladní. Unikala mě pravá podstata ukázky plánu.

Pravá podstata ukázky plánu

Máte zhruba hodinu, abyste svého prospekta „přesvědčili“, že spolupráce s vámi, je pro něj to nejlepší, co může udělat. Ovšem toto rozhodnutí musí být jeho. Pokud mu jej vnutíte, tak se s ním neztotožní.

Získat prospekta na svou stranu, se vám podaří jenom tehdy, když mu nabídnete něco, po čem touží. Něco, co chce a váš byznys mu to může dát.

Během plánu musíte zjistit, co je to, po čem váš propekt touží. V průbehu plánu mu to několikrát připomenout.

Jak zjistit, po čem prospekt touží

Prostě se ptejte. Bez otázek to nejde. Snažte se jít, co nejvíce do hloubky. Běžte, až tam, kam vás prospekt pustí. Potřebujete znát, co možná nejkonkrétnější obrázek jeho touhy, co jej motivuje, co jej pohání.

Když se budete ptát a naslouchat, tak budete znát jeho touhy. Budete je umět popsat jeho slovy. Slova, která zná a použil vyvolají velké emoce. Popis vašimi slovy, by tak silné emoce vyvolávat nemusel.

Jak se ptát

„Co byste dělali, kdyby peníze a čas nebyl problém?“

„Máte sny, jak by vypadal váš ideální život? Kým byste byli? Co byste dělali?“

„Na co, jsou potřeba peníze? Proč, je vůbec všichni vyděláváme?“

Uvedl jsem jenom tři příklady, které jsem někdy slyšel, nebo jsem je sám použil. Určitě si najdete otázky, které vám budou sedět a budete se v nich cítit dobře.

Většinou ze začátku dostatnete obecné, vyhýbavé odpovědi. Tady je třeba pokračovat v otázkách. Nikam prospekty netlačte, ani je nikam nenavádějte. Oni sami si rozhodnou, co vám prozradí, co je pro ně důležité.

Pokud navedete prospekta na cestování, tak se toho chytne a řekne vám, že by jej bavilo cestovat. Možná jej to opravdu baví, ale možná jen uhnul, aby nemusel odpovídat na nepříjemné otázky. Navíc, v podvědomí, to bude brát tak, že jste mu to vnutili a bude se bránit. Uzavře se do sebe a nebude, ani vědět proč.

Vy, zítra ukážete plán dalším lidem, ale tento by mohl přijít o velkou příležitost, změnit svůj život, už napořád.

Jak získané informace využít

V dalším průběhu, ukázky, plánu se zmiňte o tom, co vám prospekt sdělil. Použijte jeho slova.

„Kdyby sis vydělal tolik a tolik? Mohl by sis za to pořídit………?“

„Když získáš tolik a tolik volného času? Budeš moct dělat……..?“

Další otázky jej utvrzují v tom, že je jeho touha reálná a prostřednictvím vašeho byznysu ji může získat.

Vy se zároveň přesvědčíte, že jste opravdu našli, tu správnou věc, která v prospektovi vyvolává touhu.

Lidé se nebudou do vašeho byznysu připojovat na základě logiky, ale na základě emocí. Proto potřebujete znát jejich touhy, jejich „proč“.

S přáním mnoha úspěchů

Petr Novák

www.petrnovak.eu

PS: Pokud toužíte převzít zodpovědnost za svůj život, tak mě kontaktujte. Mohu vám pomoci začít.

Líbil se vám tento příspěvek? Sdílejte ho s vašimi přáteli na Facebooku a na ostatních sociálních sítích. Diskutujte o něm a podělte se s ostatními o vaše postřehy a názory zde v komentářích. Díky!

Facebook komentáře

Write A Comment