Nezařazené

Jak získávat do týmu jen ty nejlepší hráče díky rychlému testu podnikatelské inteligence

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Dokážete si představit, jaké by to bylo, mít ve své downline jen ty nejlepší hráče, kterým jde budování byznysu „jedna báseň“? Snadná duplikace, neustálý růst, tučné odměny…

Ve skutečnosti někteří z vašeho týmu nebudou aktivní a nebo časem úplně skončí. A vaše energie a čas vynaložený na práci s nimi přijde vniveč.

Co tedy dělat, abyste budovali už od začátku kvalitní tým a eliminovali vratky na maximum? (pozn. vratky – tak říkám lidem, který se zaregistrují do byznysu a pak vrátí licenci)

Předně si musíte uvědomit, že pouze vy si vybíráte své spolupracovníky do MLM a vaším cílem není do byznysu získat každého, tak jak se s tím mezi networkery v praxi běžně setkávám.

Myslíte si, že je lepší podnikat s někým, kdo má podnikatelské myšlení nebo s někým, kdo má myšlení zaměstnance a podnikatelskou inteligenci ani možná nikdy mít nebude? (Nic proti zaměstnancům, jsou stejně důležití pro blaho ekonomiky stejně jako podnikatelé)

Dám příklad:

Kdyby jste měli možnost, koho z těchto dvou pánů byste si vybrali do svého byznysu – Roberta Kiyosakiho nebo našeho ministra financí pana K.?

Jsem si jistý, že většina z vás by volila první možnost.

Jak tedy zjistit, že váš prospekt je majitelem kvalitního podnikatelské myšlení a tudíž i hoden spolupráce s vámi?

Podrobte ho snadnému testu!

Při ukazování marketingového plánu pozorujte dobře jeho reakce, když se zmiňujete o vstupním poplatku do vašeho mlm a např. pravidelném měsíčním autoshipu.

Autoship je automatické měsíční předplatné na vybrané produkty vaší mlm firmy nebo pravidelný měsíční poplatek za službu (např. jako u Talk Fusion).

Je-li jeho reakce na investici do MLM nebo autoshipu negativní, pak nemá podnikatelské myšlení. Tito lidé brblají něco v tom smyslu, že „je to drahý“ nebo „devět stovek měsíčně – ste se zbláznil člověče, copak jsem Rothshild!“ 

A ať si tedy brblají klidně dál, protože na to mají právo! Vy je s klidním s vědomím můžete nechat. Ikdyž se najdou tací networkeři, kteří je dokáží přemluvit (a není jich málo). Život ale takové nové registrace je pak stejně jepičí.

Proto si vybírejte pouze ty prospekty, kterým je jasné, že si za počáteční investici kupují neopakovatelnou příležitost a autoship neberou jako nutné zlo, ale šanci, jak plnohodnotně a dlouhodobě budovat svůj byznys.

Pokud máte takové prospekty, kterým „se to zdá drahé“, pošlete jim tento příspěvek. Buďto se k vám připojí a nebo ne. Nic horšího se stát nemůže, protože v obou případech jste vyhráli!

Jan Furiš

Skype: jan.furis

Email: jan.furis@multilevel-marketing.cz

Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.

Facebook komentáře

Write A Comment