Nezařazené

Jsou Vám produkty ukradeny? Máte raději provize?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Co je pro Vás důležitější?

Kompenzační (odměňovací) plán, nebo produkty či služby? No kurňa, pokud budete myslet prvně na love, myslíte, že si na ně kdy sáhnete? Ano, všichni je potřebujeme, ale PROČ děláte, co děláte? Kvůli nim, nebo kvůli tomu, že jste z projektu a produktů nadšeni a věříte jim na 100 procent?

Děláte to, co děláte, rádi, s láskou a nadšením? Pokud ano, věřte, že budete sklízet úspěchy. Naopak, pokud ve Vás převládají pochybnosti o projektu nebo o tom, zda vaše produkty opravdu dokáží klientovi řešit jeho problém, co myslíte, budete úspěšní? Ne!

Máte-li pochybnosti, hledejte odpovědi. Pokud je najdete a pochybnosti se rozplynuly, pak jste zvítězili, no a pokud ne, myslíte, že má cenu pokračovat?

Chápu, že strach je u většiny silnější než nadšení. Strach je prostě sviňa a dokáže udolat i silné jedince. Pořád jim to šrotuje, co na to rodina, co jim řeknu, když se mě zeptají: „Hej už se tomu věnuješ 3 měsíce, kolik jsi vydělal?“ nebo: „Co když nebudu znát odpověď na klientovu otázku?“ nebo když už i vyděláváte, tak zase jak odpovědět na: „A je to legální? Tolik peněz přece poctivě vydělat nejde!“ No a podobně,  dosaďte si sami, co trápí Vás.

Co s tím? Nuž to je tak, pokud nebudete vědět proč, nebudete vědět ani jak. Plnohodnotný byznys můžete dělat, jen když věříte produktům a své vizi. Jestliže Vás produkty nezajímají a zajímá Vás jen a pouze kompenzační plán, pak hurá do projektů na principu „Ponziho schématu“.  🙂

Tak a včil jsem asi naštval hodně lidí, ale co už. U mě byl vždy produkt na prvním místě a stále nechápu, jak může někdo něco doporučovat, když sám produkty nepoužívá či neužívá. Divili byste se, jak člověk rychle z komunikace pozná, zda je dotyčný nadšen z peněz nebo z produktů, a to aniž by si to dotyčný uvědomoval. Ideální je, když je nadšený z obojího. 🙂

Ale zase, potřebujete peníze rychle, nebo trvale? Rychle dle mého znamená začínat pořád znova a znova, trvale znamená vytrvat. Ovšem toť kámen úrazu. Lidem vydrží nadšení první měsíc, a jak hned nevydělávají pořádnej balík, tak pa pa. Jde ale něco trvalého vybudovat za měsíc? Za rok už ano, ale i to může být někdy krátká doba. Vše má svůj čas, Vaše změna, osobní růst, pochopení, ale vytrvalým štěstí přeje.

Proč jsou stálice v MLM pořád na výsluní? Protože oni vytrvali, protože to nevzdali po měsíci, protože věřili a byli nadšení z toho, co dělali. Když budete nadšení, budete dělat, co Vás baví, budete tím žít, pak nemusíte prodávat a lidé Vás budou oslovovat sami. A překážky? Ty jsou přece k tomu, aby se zdolávaly.

Líbí se Vám můj článek? Klikněte na „To se mi líbí“, sdílejte ho na Facebooku nebo jiných sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích.

Mějte krásný den.

Roman Sobotka

(redakce na to ani nesáhla, ale dobře se bavila)

Facebook komentáře

4 komentáře

  1. Zdravím a skutečně hezký článek. Já osobně, pokud se někam registruji, tak jen hlavně kvůli produktům. Jsem registrován ve čtyřech MLM společnostech a u všech používám jejich produktů. Než mi někdo napíše, že je to moc společností a ani u jedné nemůžu vydělat, tak bych předem chtěl upozornit na to, že doporučuji jen jedinou společnost a u zbytku využívám pouze jejich produkt (u třech jsem hlavně uživatel, než distributor). Vím, že ty produkty jsou výborné, i když na svých stránkách mám uvedené dvě společnosti. I já se přikláním k tomu, že pokud člověk nepoužívá produkty, tak nemůže nikde uspět.

    Jinak přeji hezký zbytek týdne.

  2. Je to tak. Bez produktů, na které sám nedám dopustit a nepoužívám ani jejich alternativy, bych o žádném obchodování s odměnou MLM ani neuvažoval, natož to někomu skutečně nabídnout. Jenže právě proto, že toto mnoho lidí nechápe, má MLM v řadě nezkušených poměrně špatnou pověst.

    Pokud jde o registraci ve více firmách a obchodně se věnovat jen jedné, myslím, že je to v naprosto pořádku. Přece každá síť žije hlavně z těch spotřebitelů, kteří dál už své nadšení nešíří (třeba se bojí), ale přesto to, co potřebují, nakupují sami a vytvářejí tak těm aktivním pasivní příjem. A o tom by to mělo být.

  3. Krásný den,
    je to krásně napsaný článek. Obyčejným slovem a každý to pochopí. Tedy…každý kdo chce :-).
    Děkuji ♥

Write A Comment