Nezařazené

Kontaktování: Kdo doopravdy potřebuje koho … ?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

V tomto příspěvku se chci s Vámi podělit o mé zkušenosti s kontaktováním. Jednou z největších chyb, kterých jsem se při úvahách o kontaktování dopouštěl byla: „komu tohle můžu nabídnout?“. Tedy přesný opak toho, jak by měl uvažovat úspěšný distributor.

V reálu vše vypadá totiž takhle: Každý vstává ráno v 6-7 hodin do práce. Lidé ještě ve spánku sahají po budíku a přejí si aspoň 10 minut spánku navíc. Prolétnou sprchou, snídani si ohřejí v mikrovlnce nebo ji úplně vynechají. Statistika hovoří za vše: 80% lidí svou práci buď nemá rádo, nebo ji přímo nesnáší a 99% chtějí mít větší plat. Většina z nich se pak bude celý den potácet v polospánku, doma sebou plácnou na gauč, otevřou si pivo nebo víno a zapnou televizi. Takhle vydrží, dokud se jim nezačne chtít spát. Tento kolotoč trvá od pondělí do pátku. Pak přijde víkend. To znamená, že mohou do hospody, do kina nebo na diskotéku, aby nemuseli myslet na svůj život plný tichého zoufalství. A tak dále až do pondělního rána, kdy opět zazvoní budík a celý kolotoč se opakuje…

Co z toho vyplývá?

Vy tyto lidi nepotřebujete, naopak oni zoufale potřebují vás! Takže přestaňte s tím ,,Koho bych k tomu mohl/a přemluvit?“.  Začněte uvažovat stylem „Komu bych tuto šanci rád/a nabídl/a?“. Můžete si myslet, že vaše společnost má ty nejlepší produkty, kompenzační plány, ale co doopravdy nabízíte je svoboda. Na to nikdy nezapomeňte! Vy dáváte lidem možnost stát se svým šéfem a změnit si život. Musíte objevit ty lidi, kteří mají sen a jsou ochotní pro jeho splnění něco udělat a vytřídit ty, co čekají na zázrak.

Pavel Kufa

Skype: pavel.kufa

Email: pkufa@seznam.cz


Líbil se Vám můj příspěvek? Dejte mu LIKE, sdílejte ho na Facebooku a ostatních sociálních sítích, diskutujte o něm zde v komentářích nebo mě osobně kontaktujte.

Facebook komentáře

6 komentářů

  1. Práve dnes som sa s týmto stretol, ponúkol som priateľovi môžnosť ako sa niečo naučiť byť sám sebe šéfom zarobiť si. On odmietol slovami, že nemá čas pritom celý týždeň robí to čo ste napísali v článku. Ale ako sa hovorí keď si sprostý tak plať. Môj prístup nie je možno ako z učebnice o predávaní ale takýto ľudia ma dokážu neskutočne vytočiť 🙂

    • Dobrý den Martine,s tímto se budete potýkat ještě mnohokrát,jako každý z nás.Ne každý chce podnikat,měl jste mu říct právě proto jdu za tebou :)Držím vám palce ať se vám daří

    • Tak to jsme dva, ja jsem nabidla možnost lepšiho vydělku svoji dlouholete kamaradce… Taky na to nema čas aby se tim zabyvala. Každy den lita od čerta k ďablu, ale „něco takoveho dělat přece nebude“. Lidi nechtěji zmenu, lidi chtěji aby je někdo pořad litoval jak je na ně ten svět zly, a doba je přece tak těžka…

  2. Pěkný, přímočaře napsaný článek, vystihující pravou podstatu věci.
    Já hledám lidi, kteří chtějí něco změnit. Následně si vybírám lidi, se kterými chci trávit svůj čas.
    Když někdo nechápe, co mám, tak je jenom dobře, že říká „ne“. Nemusím s ním ztrácet čas, který mohu věnovat někomu, kdo o to bude stát.

    • Dobrý den po pravdě moji nejlepší kamarádi taky nesdílí můj názor na MLM.Je to jejich věc,potkal jsem lidi kteří mají ještě vize a jdou se mnou 🙂

  3. Hmmm… Článek pěkný, ale vlastními slovy přepsaný z Jak vybudovat MLM stroj na peníze od R. Gage. Takže pane Kufo, je super, že šíříte cenné vědomosti mezi ty, kteří tuto knihu nemají, ale určitě by se slušelo zmínit, odkud tato myšlenka pochází, když je to obsahově tolik blízké citaci z knihy.

Write A Comment