Nezařazené

MLM PROSPEKTOVÁNÍ: Jak slovo od slova reagovat, když prospekt najde negativní příspěvek na internetu

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Narazili jste někdy na prospekta, který vám řekl, že si „vygoogloval“ vaši společnost a našel něco negativního? Tenhle post vám ukáže, jak přesně doporučuji odpovídat, když se toto stane.

Můj styl prospektování v síťovém marketingu

Nemyslím si, že by bylo účinné někoho tlačit, ale už vůbec si nemyslím, že by bylo dobré být „měkkota“, střed je ideální.

Pokud jste jakákoliv firma, která je profitabilní, jste takřka povinni mít nějakou negativní recenzi na internetu. Kdokoliv může na internetu sdílet informace, které váš prospekt najde, bez ohledu na to, jestli jsou pravdivé, či nikoliv.

Jak reaguje 99% podnikatelů v síťovém marketingu?

Představte si tuto situaci: Jste v síťovém marketingu, zapálení a připravení někoho zapojit do vaší organizace. Jdete za členem rodiny, kamarádem, nebo známým a on vám zpětně řekne, že na internetu našel negativní recenzi na vaši firmu. Jak budete reagovat?

Někteří lidé přejdou do „obranného módu“, začnou říkat, že to ty informace nejsou pravdivé a půjdou proti prospektovi jako kladivo.

Další skupina lidí jsou pochybovači, lidé, kteří se začnou sami sebe ptát: Bože, může to být pravda? Jsem vážně ve špatné společnosti? Tento postoj je ještě daleko horší, než ten první, protože pokud jste takhle snadno ovlivnitelní, budete to mít v síťovém marketingu hodně těžké.

Jak tedy, slovo od slova, reagovat, když prospekt najde, negativní příspěvek na internetu?

První věc, kterou musíte udělat je zůstat v klidu, jak už jsem říkal, pokud máte profitabilní byznys v jakémkoliv odvětví, najdete o sobě nějakou negativní recenzi na internetu.

Prostě se vždycky najde někdo, kdo vás nemá rád, někdo, kdo má spoustu volného času, nebo, a to je velmi zajímavé, někdo kdo má jinou příležitost, nebo produkt, který chce lidem nabídnout a prodat tím, že vaši příležitost pomluví. Není to můj styl, ale pravdou je, že negativita prodává, stačí se podívat na titulky novin. Toto jsou ale věci, kterým lidé nerozumí, proto je potřeba jim je vysvětlit.

Takže, co používám já v této situaci?

Když někdo přijde a řekne, že někde něco našel, reaguji takhle: Výborně, jsem rád, že jsi to našel. Rád bych se tě na něco zeptat, jsi lehce ovlivnitelný lidmi, které neznáš, nikdy si je neviděl a mají názor, který se rozchází s tím tvým? Nemyslím to špatně, jen mě to zajímá. Protože pokud jsi, nejsem si jistý, jestli je tohle podnikání pro tebe.

Důvod, proč mám rád tuhle odpověď, je, že se ptám na dlouhodobý stav člověka. Chápete? Já chci v týmu lidi, kteří mají odhodlání a kuráž, nechci v týmu nikoho takového neslaného, nemastného, který skončí hned, když foukne vítr.

Takže příště, až vám někdo řekne, že našel něco negativního na internetu, nebuďte defenzivní, nezačněte pochybovat, ale zeptejte se na to, jak si dokáže váš prospekt stát za svým názorem a jak moc je ovlivnitelný.

Pomohl vám tento článek? Myslíte si, že byste zaregistrovali do své organizace více lidí, kdybyste tohle věděli dříve? Pokud si myslíte, že je článek hodnotný, komentujte, sdílejte ho s lidmi z vaší sítě, aby vás tato situace nestála žádnou další registraci!

Facebook komentáře

Write A Comment