MLM společnosti

Náš obchod – aneb jak je to doopravdy?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Možná máte už za sebou první diskuzi na téma „Váš nový obchod“. Možná jste těch diskuzí vedli už stopadesát… A dost pravděpodobně Vás trošku propleskl argument na téma „Jooo, zase ten MLM – to není nic pro mě“. Napoprvé hledáte argument. Napostodesáté kapesník, abyste si usušili slzy smíchu.

Pokaždé se nejdříve sama sebe zeptám, jestli to naši diskutující protějšky myslí vážně, nebo jim opravdu nedošlo, čím argumentují.

Většina lidí, s nimiž se bavíme, má největší antipatie právě vůči MLM a sama ani neví proč. Mají pocit, že jde o pyramidu, že je někdo k něčemu bude nutit…jen do chvíle, než zůstanou se svou námitkou stát bez možností obhajoby. „Proč si vlastně myslíš, že jde o pyramidu – víš co je to pyramida? Nepřijde Ti spíš struktura ve Tvém zaměstnání jako pyramida?“ A bohužel, nemáme doma ani žádné španělské boty… Naše obchodní síť se vlastně principem vůbec neliší od obchoďáků, do kterých chodíme, jen na ni nemusíme nadávat (slevy, opravdu vydírající a donucovací letáky, špatná kvalita – aneb nejhorší typ MLM na světě) a na rozdíl od všech řetězců nám dává nejednu přidanou hodnotu navíc.

Naši přátelé – a možná i mnozí z nás – potřebují pochopit jen jednu jedinou věc. Jde o úplně normální obchod a o úplně normální obchodní síť. Zkoušeli jste někdy uvažovat o svém obchodě tak, jako byste byli majiteli některého obřího řetězce, jako je Ikea, Tesco, Globus nebo cokoliv jiného?

Tak si to představte. Jste majiteli! A Váš úkol a cíl je otevřít si pobočku. Na co se vlastně zaměřit?

  1. Pobočka musí být na strategickém místě (= tam, kde je potřeba, kde je využitelná)
  2. Pobočka musí mít spolehlivé personální obsazení (= lidé, kteří vědí proč a jsou zodpovědní)
  3. Pobočka musí dobře pracovat (= můj úkol, moje pomoc – jako majitel ji naučím dělat svou práci tak dobře, aby si vedla skvěle v celé šíři své práce, přesně podle domluvy a společných představ a vizí)
  4. Když se má dobře naše pobočka, zvládá dobře svou práci, která baví celý její tým, pak také profituje, vydělává dostatek peněz a v závěru se má dobře celá obchodní síť (= naše domácnost i domácnosti našich přátel – kdo, k sakru, řekl, že pokud není pobočka složená z minimálně sta lidí, že stojí za houby???)

Tyto principy fungují v jakémkoliv obchodě či obchodním řetězci. Jen v naší obchodní síti je to mnohem zajímavější a hlavně se na jejím zřízení nezadlužíme až do smrti a největší práci odvedeme hlavou:

  1. Naše síť pracuje pro sebe, ne pro splátku za zřízení podnikání (naše riziko finančního krachu je nulové)
  2. Náš tým pracuje na svých vizích, ne na vizích nějakého pana ředitele a tyto vize nejsou omezené dobou ani výškou
  3. Naše peníze nejdou na záskoky za nemocnou prodavačku ani na něčí manko, nechtěnou reklamu, špatnou investici nebo cokoliv podobného (nemusíme řešit zlomené nohy ani paragraf s dětmi a riziko vyhazovu)
  4. Naše výsledky nezkrouhne vedoucí směny, kterému se naše přesčasy zdají příliš vysoké a pro firmu neefektivní – naopak, čím pilnější jsme, tím rychleji náš obchod roste k našemu vlastnímu prospěchu! A naši mentoři nás ve všem vždy podpoří!
  5. Náš čas = náš zlatý důl. A cokoliv uděláme, děláme pro dobro své a svého týmu, který může být tím nejlepším týmem, jaký si dokážeme představit.

Je pravdou, že ne každý může být zdravotní sestra. Ne každý může být učitel nebo policista. Ale partner našeho obchodního týmu může být absolutně kdokoliv. A tak silný, jak jen chce. A jen tak mimochodem – dostali jste vlastně někdy lepší a perspektivnější nabídku, která Vás opravdu může osvobodit a posunout, když chcete? Kde budou ve skutečnosti ti, kteří argumentují neúspěchem či výsměchem za rok, za dva, za pět let?

Už víte, proč házet některé argumenty za hlavu?

Hodně štěstí ve VAŠEM obchodě!

Facebook komentáře

Write A Comment