Nezařazené

No Excuses Summit 8 – z Podještědí do Las Vegas

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Co se stane ve Vegas, zůstává jen ve Vegas. Ještě že je tomu tak jenom ve filmech. Byla by to totiž vážně škoda…

Na začátku minulého měsíce proběhla uprostřed nevadské pouště v Las Vegas největší konference online marketingu tohoto typu na světě s názvem No Excuses Summit 8. Když jsem letos v únoru, na své cestě králičí norou, objevoval říši divů práce s online nástroji v síťovém marketingu, přímém prodeji a také informačním marketingu, tak jsem si moc přál v červnu do Las Vegas jet, ale zdálo se to v tu dobu nemožné. Jenže, jak čas plynul, tak jsem si čím dál více uvědomoval hodnotu toho, co je mi předáváno a tušil jsem, jaký dopad to bude mít na mou budoucnost. Došlo u mě ke změně náhledu na věc směrem od „Nemůžu si to dovolit“, tedy velmi nevhodného způsobu uvažování dle Roberta K. a jeho kvadrantů, do roviny „Můžu si dovolit, tam nebýt?“.

No Excuses Summit 8 už svým názvem byl jen pro ty, kteří to myslí opravdu vážně a kteří hledají způsob místo výmluvy

Spíkři nám předávali návody proč a jakým způsobem pracovat ve světě online marketingu se vším, co se ho jen týká. Od vyprávění příběhů, tedy storytellingu a storysellingu, přes fukční způsoby, jak dělat FB live videa, psát blogy, vést kampaně na Facebooku pro propagaci stránky nebo tzv. nativní FB reklama, která propaguje hodnotný obsah s bannery a odkazy na vstupní stránky. Odkud čerpat obsah a jak často se lidem připomínat.

Je třeba vždy jednat tak, abychom dali lidem hodnotu, namísto přemýšlení vlastní peněženkou

Například Angel Fletcher a Ryan Higgs mluvili o své strategii práce se skupinami na Facebooku. Kombinovaný příjem tohoto páru z MLM činí přes 250 tisíc dolarů měsíčně a i proto mělo to, co říkali velkou váhu.

Od začátku akce jsem cítil vibrace něčeho, co mě má v životě posunout o pěkný kus dál. Potkat a popovídat osobně s lidmi, se kterými jste každý den v kontaktu na dálku přes notebook je ohromné. Tím, že prožíváme své osudy společně, tím, že máme stejné téma a že si navzájem pomáháme.

Bylo to jako setkání s dobrými přáteli

Jsem přesvědčený, že cesta za úspěchem je velkým společným poutem pro ty, kteří to spolu žijí. Vsadím, se že máte kolem sebe taktéž ty, kteří se rozhodli svléknout kabát normálnosti a vyrazit za dobrodružstvím, které stojí za žití.

Mnoho z těch, kteří se o své cesty k úspěchu dělili z pódia, přijalo nejdříve online metody marketingu přitažlivosti pro svou práci v MLM. Budováním vlastního brandu a tím, že je jejich vybudované publikum vnímalo jako osobnost, vytvořili příjem z více kanálů a tím i rozložili podnikatelské riziko. K MLM se přidal ještě affiliate marketing, coaching a všichni do jednoho se nyní věnují také informačnímu marketingu.

A zde mi připadá naprosto geniální propojení. Tedy ve spojení informačního businessu a online síťového marketingu. Strategie jsou podobné, jen se liší výsledný produkt. V MLM to můžou být produkty nebo služby propagované společnosti anebo příležitost v projektu. V info marketingu je produktem informace v různých formách, intenzitě a úrovních. Cesta ke správným lidem je ale stejná. Budováním vlastní značky a ve vytváření a předávání hodnoty. Na té celý systém stojí.

Mluvili k nám lidé, kteří během několika let vybudovali z ničeho něco ohromného

Za zmínku rozhodně stojí úžasná Kate McShea, Michelle a Bill Pescosolido, Tyson Zahner nebo Misha Wilson, který byl před začátkem své práce v online marketingu tenisovým hráčem. Jedním ze zásadních řečníků pro mě byl Vince Reed, který nám, mimo jiné, ukázal fotku své mastermind skupiny plné veleúspěšných lidí z různých koutů světa. Leckomu z nás pak zamrazilo, když jí okomentoval tak, že ač jsou ti lidé neskutečně úspěšní, tak nikdo z nich toho neví o efektivním marketingu tolik, jako my přítomní v hotelu Green Valley Ranch v Las Vegas.

Právě při jeho přednášce jsem si uvědomil, jak ohromnou sílu má to, co se stalo mým novým velkým tématem a vášní, tedy online způsob práce s MLM a nejen s ním. Je dle mého názoru nezbytné, aby se 2-3% úspěšnost dramaticky zvedla a aby schopní lidé nenaráželi na překážky systému, který často používá metody, „funkční“ již 15-20 let nebo i déle. Vůbec nemám v úmyslu hanit „old school“ metody síťového marketingu. Je to přeci jen způsob práce, který z MLM udělal to, čím dnes je, a za to je třeba se před ním hluboce poklonit a stavět právě na tom. Jde jen o to mít více možností práce v síťovém marketingu.

Z Las Vegas jsem tedy odjížděl s pocitem, že jsem našel svůj nový mastermind. Potkal jsem ohromné lidi třeba i z Japonska, Filipín a USA. Byl jsem hrdý, když jsem se mohl postavit a říct, že jsem z České republiky před celým sálem.

Cítil jsem určitou národní hrdost, že i u nás hledáme cesty, jak z MLM znovu udělat prestižní značku, kterou si rozhodně zaslouží být

Nevnímám prostředí v ČR jako velmi přátelské k síťovému marketingu, a proto jsem přesvědčen, že nové strategie přinesou nové možnosti pro aktivní lidi v sítích. Věřím, že leckdo do síťového podnikání u nás raději nejde nebo brzy končí. Je to často kvůli svým přátelům, známým nebo rodině, kteří v dobré víře varují a většinou nepodporují. A co kdyby o tom, že něco budujete, ani nemuseli vědět? Nedýchalo by se vám v MLM lépe?

Z Nevady jsem odjížděl nejen s nadšením, ale také s plánem akce. Pracovat jsem na tom začal, ještě než se letadlo zvedlo z letiště v Los Angeles. Příští rok hodlám na tom pódiu, co znamená úspěch, být já a tak sebou musím hodit.

Doufám, že příští rok z ČR nepojedu do Las Vegas sám.

Facebook komentáře

Comments are closed.