Osobní rozvoj

Pan Přesvědčovatel – jak neukamenovat argumenty

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Přesvědčování je základním kamenem nováčkovského umu (mnohdy i pokročilých), jak získat potenciální spolupracovníky do svého týmu. Vysvětlení je následující. Nadšení a potenciál velice ovlivňuje mysl. Nováček má své motivy, které si uvědomil, a při prvním argumentu na nabídku už láduje horem spodem svoje přesvědčení, dokud potenciální klient nepodlehne tlaku nebo se nezasekne a odejde – samozřejmě v dobrém ne.
Myslíte, že lidový výraz: „MLM dělat nebudu, nechci přesvědčovat lidi!“ vznikl náhodou?

Co znamená vlastně přesvědčování? Přesvědčování je technika, kdy motivujete vlastními motivy a argumenty aniž byste znali okolnosti a důvody druhé strany. Cílem této techniky je opozici zlomit a udolat! Otázkou je jak velkých výsledků zlomený člověk dosáhne v následné spolupráci? Ve většině případů vzniká tlak, kdy proti sobě jdou síly a přetlačit se vzájemně obnáší značné množství energie, což má za následek velké duševní vyčerpání. Cítíte se strašně a pro ten den jste vyřazeni v provozu. Ve vašich očích bliká nápis – Out of order.

Příklad přesvědčování:
Klient: „Mne se tento produkt nezdá…“
Prodejce: „Co by se ti na něm nezdálo? Je to dobrý produkt, který má certifikát! Každý ho bude chtít!“

V tomto případě se jednalo se o dva kamarády, kteří se bavili o možné spolupráci. Teď pozor! Vážený čtenáři, posadím vás v tuto chvíli do role nezávislého soudce, abyste případ s názvem kamarád vs nátlakový kamarád mohli posoudit z jiného úhlu pohledu a vyhodnotit. Jak se cítili oba protagonisté při schůzce a po ní? Co řekl později kamarád svým známým o nabídce (a o nabízejícím), kterou dostal a jak? Proč někteří kolegové povídají, že nebudou oslovovat svoje známé?

Chvíli nad tím přemýšlejte. Jaký vliv má tato komunikace na okolí a jak to udělat efektivněji? Nemusíte se stydět, přesvědčování je přirozená reakce obchodníka v důsledku okolních jevů, učitelského systému a výchovy. Nebyl jsem jiný a pokládal jsem si otázky: „Jak je možné, že ty lidi to nechápou? Vždyť ta příležitost je super!“ Osobně jsem taky přesvědčoval, než jsem pochopil principy komunikace a zjistil, že nabízení může být i příjemnější a slovo NE nemá takovou drtivý dopad.
Komunikace není o zázračných větách, ale o principech. Kdo je pochopí, slaví úspěch.

 

Jakou hodnotu pro vás mají informace, které by zvýšily Váš prodej až o 50% a při nabízení byste se cítili daleko lépe?
Mám pro Vás 15 minut konzultace ZDARMA a přidám pár praktických rad, tipů a triků.
Těm, co jsou okupováni nájezdy prodejců, ukážu nerozbitný argument, tak aby vás nechali na pokoji.

Nebojte, nekoušu! Jediné co si budete kousat jsou nehty, až zjistíte jak je řešení snadné.

 

Pokud se Vám článek líbil: šiřte, sdílejte a komentujte.

A řešení výše zmíněného případu? Prodejce: „Chápu, že se ti to nezdá, proto mne zajímá, které informace a fakta by ti pomohly a přesvědčily o kvalitě produktu?“

Facebook komentáře

2 komentáře

Write A Comment