Nezařazené

Přemlouváte ústřice?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Tento příběh je z dílny Toma Schreitera. Není můj, ale oslovil mě natolik, abych se rozhodla se o něj s Vámi podělit.

 V každém vědru se stovkou ústřic se nachází průměrně deset ústřic, které mohou obsahovat perly. Lovení perel se v mnohém podobá hledání kandidátů pro MLM.

Většina nových distributorů vyjme ústřici z vědra, otevře ji a zjistí, že uvnitř není žádná perla. Poté udělají něco velmi zvláštního. Pečlivě spojí dvě poloviny ústřice, do původní podoby, pevně je k sobě přitisknou a ponechají v teple. Každý týden potom ústřici opět otevírají a zjišťují, zda na nich vyrostla perla.

Vědí však, že v deseti jiných ústřicích se perly skrývají. Přesto však tvrdošíjně pěstují jednu jedinou ústřici v naději, že jednoho dne otevřou a hle! – konečně perla.

Jediným způsobem, jak nalézt oněch 10 perel, je otevřít všech sto. Existuje jen nepatrná naděje, že se vám to podaří, jestliže strávíte všechen svůj čas zahříváním prázdných ústřic v naději, že z nich vyrostou perly.

 Je třeba neustále otevírat ústřice! Takové je naše poslání!

Mám přítele, který v MLM vydělal přes 2,5 mil. dolarů. Tento muž každý den hovoří s 25 lidmi.

Je lovcem perel a od rána do večera a otevírá ústřice.

Najde-li ústřici bez perly, opatrně ji pustí zpět do „oceánu budoucích perel“ a hledá dále. Ví, že v moři je mnoho perel. Nalezne jich vždy 10 na každých 100 otevřených.

Jeho posláním není pěstovat perly, protože tuto práci vykonává ústřice. Jeho posláním je perly hledat. Dobře ví,

že když bude poctivě otevírat ústřice, najde svůj příděl 10 perel.

Vždy jsem se snažil dát svým prospektům to nejlepší ze sebe. Na stříbrném podnose až pod nos. Taková prezentace trvala přes hodinu a byla učiněný uragán. Tuny nejpřesvědčivějších údajů v nejlepším balení.

Ale když jsem na konci zjistil, že zájemce mou nabídku nepovažuje za více než báječnou, byl jsem bez sebe.

Měl jsem chuť propadnout ve vztek a křičet: „Co je to s Vámi člověče? Nemáte to v hlavě v pořádku? Copak nevidíte, co Vám nabízím?“ Bylo to, jako bych otevřel ústřici, zjistil, že v ní není perla a dvě hodiny ji přesvědčoval, že se musí snažit mi perlu vydat. Pochyboval jsem o inteligenci prospekta, ale sám jsem přesvědčoval prázdnou ústřici, že v ní musí být perla.

Líbil se Vám příběh? Jak jste na tom ústřicemi vy? Podělte se o Vaše názory a postřehy.

Těším se na Vaše ohlasy.

S přáním krásného dne,

Smolková Lucie.

Už jste viděli můj nový web?

Facebook komentáře

2 komentáře

  1. Lucie, díky, parádní přirovnání. Sleduji vaše příspěvky a musím se zeptat – jak to děláte, že se vždycky trefíte? Tentokrát to je s ústřicemi výstižné. Pravdu má i Tomáš, není to pro každého, protože ne každý se smíří s odmítnutím. Zatímco my víme, že je dobré mít „vlastní hřbitov“ a čím větší tím lepší, protože to přináší zkušenosti. A bez nich a bez trpělivosti se tato práce, myslím jakýkoliv síťový marketing, dělat nedá. Ještě jednou díky za skvělý článek a jestli dovolíte, předám ho svým kolegům.

  2. Děkuji za Vaše ohlasy a komentáře. Vážím si toho. Co se týče článku, samozřejmě šíření je možné jen se souhlasem šéfredaktora (Jana Furiše), nebo s dohledáním zpět na tento web. Přeji krásný večer 🙂

Write A Comment