Sponzorování

Společníky našeho podnikání si vybíráme sami

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Tento článek budu směrovat k vlastníkům network podnikání, ale může být užitečný i klasickým podnikatelům. Záleží, co si z něj vybereš.

Ano, jak už nadpis napovídá, partnery se kterými budujeme naši firmu, značku, síť, si vybíráme sami. Mnohokrát jsem se potkala s lidmi, kteří mi tvrdili, že musí někoho do své MLM sítě ulovit, shánět, přemlouvat. Není to tak a je třeba si to uvědomit.

Protože s jakým postojem do svého podnikání jdeš, stejně tak tě bude vnímat okolí. Proto pokud do toho jdeš tím stylem, že „sháníš“ své obchodní partnery, budou z tebe mít lidi pocit, že je někam chceš jen dostat, díky svému profitu. Ale pokud opravdu budeš chtít pomoci těm, kteří jsou otevřeni novým příležitostem, ať už pasivnímu příjmu nebo aktivnímu ve formě rychlých provizí (záleží, co si sami vyberou), tak se na tebe lidé budou dívat úplně jinýma očima. Jako na člověka, který má velký charakter, chce jim pomoci. Hledáš tu nejlepší cestu pro dotyčného člověka.

Omlouvám se, že odbočím, ale…
Při této myšlence si vzpomínám na paní, která mi ukazovala marketingový plán jedné nejmenované firmy, co vyrábí aloe přípravky. Měly jsme schůzku, paní byla zprvu velmi příjemná, vše mi vysvětlila a když jsem jí vysvětlila, že moje srdce bije jen pro byznys, kterému se věnuji a dává mi ten největší smysl, naštvala se a začala být nepříjemná. S takovými lidmi jistě svůj byznys budovat nechceš, že? Věřím, že ne. Proto je potřeba mít otevřené oči i srdce a dát na své pocity s kým, ať už obchodního, kamarádského nebo partnerského, života vstupujeme.

Ale abych pokračovala a neodbíhala 🙂

Vyvedu vás z omylu, není to tak, že byste naháněli lidi. I když v tomto přesvědčení mnoho z nás žije a je to škoda.
Opravdoví partneři, se kterými bude náš obchod vzkvétat a bude nás bavit, to jsou právě ti lidé, se kterými se nám spolupracuje skvěle, máme ze společné spolupráce radost. A zároveň je rozvinutá jak úroveň byznysu, tak i přátelství. Vždyť budujeme vazby na celý život. Pokud tedy nespolupracujeme s firmou, která za dva roky končí… I to je realita většiny network firem.Tak proč spolupracovat s někým, kdo ti není příjemný? Jen abys v obchodní struktuře „někoho“ měl?

Vždyť o tom to není. Pokud chceš budovat svou síť správně, bude třeba si tuto myšlenku vymazat z hlavy a začít budovat obchodní síť se zcela jiným postojem, tím zdravým ­ lidským.

Všichni máme svoje silné i slabé stránky. Ale s tím rozdílem, že oni – ti správní partneři, které oslovujeme:

  • jsou naladění na stejnou vlnu jako my, rozumíme si, jsme podobní lidé svým charakterem, vizí, zájmy, představami
  • oni touží po spolupráci s námi (zde se vylučuje slovo „sháním lidi“, abych uspěl)
  • mají víru, stejně jako já a moji mentoři
  • mají důvěru v produkty, které firma produkuje, sami jsou s nimi spokojeni
  • jsou aktivní, mají svůj sen

To jsou ti správní lidé, se kterými spolupracuji. Protože já sama vyznávám výše uvedené hodnoty.
Ano, kdysi jsem marketingový plán viděla od spousty lidí, ale obchod je a bude o lidech a produktech, takže hodně přispíváš ty sám, svou osobní značkou, charakterem, zda koupí či ne. Ať už výrobek nebo myšlenku obchodního modelu. Zda se pustí do spolupráce s tebou, či ne. Je potřeba mít něco vzájemně společného, buďme tedy autentičtí.

Víte, lidi jsou různí. Také každý člověk se kamarádí s jiným druhem lidí, je to tak v životě správně zařízené. Proto lidé, kteří k sobě patří – byznysově, se vzájemně nabíjí, překvapují, je ti s nimi zkrátka dobře. To jsou ti lidé, se kterými se rozhodni podnikat. Oni tě budou posouvat dál, bude tě to bavit. Je potřeba, abys:

  • měl sen, to je to nejdůležitější, proč se do čehokoliv pouštíš
  • byl aktivní, dělal správné kroky k úspěchu
  • naslouchal svému mentorovi a aplikoval jeho rady do svého obchodu, pokud chceš uspět

Pokud budeš následovat své mentory a dodržovat základní kroky k úspěchu, nemůžeš minout.

Já se tenkrát pustila do podnikání s lidmi, pro stejnou network firmu, kterou žiji dnes, ale s lidmi, kteří měli jiný druh práce, který mi zkrátka nevyhovoval. Já jsem člověk klidný, který nesnese stres, už tak ho měl dost v práci, tak proč ve své firmě? Která mi má být přínosem, pro kterou bych se rozkrájela? Tak jsem se zkrátka rozhodla pro změnu a dnes jsem za to nesmírně vděčná.

Protože když lidé, se kterými pracujete, vás „nutí“ do věcí, není to přirozené, ani ty výsledky nejsou tak sladké. Nebaví vás to.

Proto radím, najděte si ty, kteří tě oslovili tím směrem, jací jsou lidé. Já spolupracuji se svými mentory, kteří vkládají své srdce do oblasti podnikání i života, je to cítit a tvoje výsledky jsou pak o to větší.

Protože jsem sama přesvědčena, že pokud děláš práci srdcem, baví tě to o to víc a zpětná vazba od lidí, kterým pomáháš, protože podnikání je proces (o to víc u lidí, které učíš od začátku, kteří se s podnikáním jako takovým ještě nesetkali), buď trpělivý, naslouchej, pomáhej. To je ta nejšlechetnější činnost, kterou můžeš v životě dělat a ve správném network podnikání jako bonus ještě dostaneš zaplaceno. To není pohádka! To je realita, krásná realita. Je jen na tobě, jestli se jí rozhodneš žít.

 

Navazuji tímto na svůj článek „Jak si vybrat správnou mlm společnost„, který může pomoci ve výběru network společnosti vůbec. Podotýkám, že to je to nejdůležitější rozhodnutí.

Protože na trhu je řada firem, které rychle začnou a stejně rychle skončí, já důvěřuji řadě let, kdy firma působí na trhu a obraty rok od roku rostou. Najděte si důkazy.

 

S láskou, Romi

Facebook komentáře

Write A Comment