Kontaktování

Moderní způsoby kontaktování? Telefon nechte doma!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Krásný den přátelé,

v poslední době jsem vypozoroval, jaké jsou nejmodernější techniky kontaktování, které velmi dobře fungují a mohli by pomoci i Vám.

Zapomeňte na mobilní telefon
Volání k síťovému marketingu jednoznačně patří, ale v tomto případě můžete telefon, s klidným svědomím, odložit. Kontaktování pomocí přidané hodnoty není totiž nic jiného než zábava, sdružování Vaší struktury, budování vztahů (na kterých celý síťový marketing stojí), a v neposlední řadě také tvoření komunity se společným zájmem.

O co se vlastně jedná

Nejlepší na tomto způsobu kontaktování je, že je v podstatě úplně jedno, co budete dělat. Jediné, co k tomu potřebujete, je Vaše fantazie a trocha organizačních schopností. Díky tomuto způsobu se dostanete do po(d)vědomí Vašich prospektů jako člověk, který se rád baví a samotné podnikání pro něj je zábavou. Ale abych Vás dále nenapínal.

K jádru dogy (pudl už je ohraný)
Zamyslete se nad tím, co Vás nejvíce baví na Vašem podnikání a na co je zaměřené. Dám příklad: Vaše společnost je zaměřená na distribuci kuchyňských výrobků a Vaše nejoblíbenější činnost je vaření. Na tom by asi nebylo nic neobvyklého. Teď už jen jak to zužitkovat, pobavit se, získat nové přátele a ještě k tomu vydělat peníze?

Co takhle uspořádat gurmánský večírek a pozvat své okolí?
Nebo jinak, pokud máte dostatek zkušeností, kurz zdravého vaření ZDARMA?

Jak by to na Vaše prospekty zapůsobilo? Předpokládám, že lépe, než telefonát. A to je právě ta přidaná hodnota, kterou nabídnete. Dáte ZDARMA informace o zdravém vaření, nebo je pozvete na skvělý gurmánský večírek, který bude naprosto uvolněný, na rozdíl od klasické prezentace.

Co je důležité?

Pravidelnost a vytrvalost. Pokud pozvete na první večírek své známé, nemluvte s nimi v žádném případě o „Vaší skvělé nové příležitosti“, i když je to možná lákavé. Naopak, zorganizujte nějakou soutěž o nejzajímavější pokrm a dobře se bavte. Bude nějaký čas trvat, než se dostanete k tématu práce. Pokud se Vás prospekt sám zeptá, normálně mu řekněte o svém „novém náčiní“, ale o podnikání se nezmiňujte. Tyto večírky pak provádějte pravidelně, tím dáte možnost účastníkům pozvat své přátele – což pro Vás znamená nové kontakty.

Ale nezapomeňte, že v obchodě jde o princip win – win (výhra – výhra). Prospekt se musí opravdu dobře bavit a musí si celou akci užít, Vy naopak získáte respekt, a dobrý pocit z dobře odvedené práce. Po čase bude účast stoupat a skupina se bude rozrůstat. To je ten pravý moment, kdy se budete moci ptát svých přátel na jejich práci, finance a tak dále.

Upřímnost
Důležité je, abyste tyto akce dělali za účelem pobavit se a jako možnost věnovat se tomu, co Vás baví, nikoliv jako způsob, jak „na někom“ vydělat. Pokud to budete dělat jen za účelem zisku, nebude to mít pro Vaše prospekty hodnotu, a nebude to fungovat. Nezapomínejte, o čem je síťový marketing – o budování vztahů!

 

Čeho jsem si všiml?
Už jsou nějaké společnosti, které toto praktikují. Setkal jsem se se skvělými lidmi z Amway, kteří pravidelně hrají Cashflow, nebo s týmem z Tiande, který pořádá pravidelné meditace.
Tyto akce přitahují cílovou skupinu lidí, kteří mají zájem o téma Vašeho podnikání.

 

Tak neváhejte, vše vyzkoušejte a napište mi, jak Vám to funguje!

S přáním překrásného dne

Tomáš

Facebook komentáře

Write A Comment